موسسه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

توزیع بسته های اهدایی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در بین سیل زدگان

28 آوریل 2019 09:31 اخبار فرهنگی 1079

با حضور کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، اقلام بهداشتی در مناطق سیل زده الهایی، تپه های الله اکبر و خسرج و در بین سیل زدگان توزیع شد.

در پی بروز سیل در استان خوزستان که منجر به مصدومیت و آوارگی شمار قابل توجهی از هم استانی منجر شد مدرسان، کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز با اهدای کمک های نقدی و ارسال محموله ای از ملزومات امدادی و کمک های غیرنقدی به یاری هموطنان خود شتافتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، در پی سیل اخیر که موجی از همدلی و حمایتهای مردمی در سراسر کشور را در پی داشت؛ ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در پیامی ضمن ابراز تاسف از این سانحه تاسف بار و همدردی با خانواده های مجروحان و آسیب دیدگان سیل در فراخوانی خواستار کمک به حادثه دیدگان شد.

در پی اعلام این فراخوان، مدرسان، کارکنان و دانشجویان مرکز ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه دلخراش، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کردند.

محموله کمک های غیرنقدی مدرسان، کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز به سیل زدگان شامل: اقلام بهداشتی و … توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی به مناطق آسیب دیده ارسال شد و توزیع گردید.



لینک کوتاه: http://ahvazuni.ir/AeRHLlPDBw