موسسه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

ثبت نام پیاده روی اربعین دانشجویان خوزستانی از ۱۰ مهر

01 اکتبر 2018 09:46 اخبار دانشگاه 501

مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز گفت: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین ویژه دانشجویان از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایتwww.sagha-noor.ir  مراجعه کنند.

محمد دالامی اظهار کرد: ثبت‌نام پیاده‌روی دانشجویی برای اربعین سال ۹۷، ۱۰ مهر آغاز می‌شود و دانشجویان می‌توانند به سایت ستاد ملی اربعین دانشجویی به آدرس sagha-noor.ir مراجعه کنند.

وی افزود: دانشجویانی که مشمول خدمت سربازی هستند اگر بخواهند به صورت آزاد مانند دیگر زائران خارج شوند باید به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند، سپس به سازمان نظام وظیفه معرفی می‌شوند که پس از استعلام از دانشگاه باید سه میلیون تومان وثیقه بگذارند تا بتوانند مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

دانشجویانی که از طریق بسیج دانشجویی در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند نیز پس از تایید نهاد رهبری دانشگاه، بدون قرار دادن وثیقه می‌توانند از کشور خارج شوند.

مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز همچنین با اشاه به بخشنامه معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی کشور در خصوص پیاده روی اربعین افزود: بر اساس این بخشنامه برگزاری امتحانات میان ترم در بازه زمانی ۹۷/۰۸/۰۱ الی ۹۷/۰۸/۱۱ ممنوعبوده و غیبت کلاسی دانشجویان حاضردر پیاده روی اربعین بر اساس مهر خروج و ورود به کشور مثبوت در گذرنامه موجه تلقی می گردد.



لینک کوتاه: http://ahvazuni.ir/VFzPmtrswe