موسسه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

فراخوان هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی منتشرشد

22 ژوئن 2019 09:02 اخبار فرهنگی 1094

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، مهندس دالامی مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز از آغاز هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

مدیرفرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می توانند برای شرکت در هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی با مراجعه به سایت cs.uast.ac.ir و مطالعه دقیق اطلاعیه ها و دستورالعمل نسبت به ثبت آثار و دستاوردهای خود در این جشنواره اقدام نمایند.

وی افزود: جشنواره حرکت درون دانشگاهی در ۹ رشته رقابتی برگزار می شود که شامل انجمن علمی برگزیده، کتاب، نشریه علمی، فعالیت علمی خلاقانه، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه می باشد که متقاضیان جهت شرکت در جشنواره می توانند در سایت جشنواره ثبت نام و آثار خود را به صورت گزارش یا اینفوگرافی با توجه به رشته خود بارگذاری نمایند. آثار شرکت کننده باید در فاصله زمانی خرداد ۹۷ تا خرداد ۹۸ به انجام رسیده باشد.

مهندس دالامی در ادامه گفت: مهلت ثبت آثار در سایت جشنواره تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۹۸ می­باشد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند به دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی مرکز نمایند.

وی در پایان از متقاضیان خواست که با توجه به زمان محدود شرکت در جشنواره، در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات انجمن­های علمی و دستاوردهای فردی و گروهی دانشجویان در سایت مذکور اقدام کنند.



لینک کوتاه: http://ahvazuni.ir/zaCqRkFuoh