موسسه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان برگزار شد

19 مارس 2019 09:18 اخبار فرهنگی 1081

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور سال ۱۳۹۷ با حضور دکتر خداپناه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان و معاونین، دکتر احمدی فر رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز، جمعی از روسا و مدیران فرهنگی مراکز و ۷۰ نفر از دانشجویان  در سالن همایش های واحد استانی برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم دکتر خداپناه رئیس دانشگاه، ضمن خیر مقدم به مهمانان و عرض تبریک به ورزشکاران مدال آور بیان کرد: کسب چنین افتخاراتی امکان پذیر نیست، جز با تلاش و ممارست فراوان و اتحاد و همدلی کامل اعضای تیم، مدیران و مسئولین این دانشگاه. ایشان از حمایت ها و دغدغه های مراکز در خصوص ورزش دانشجویان سخن گفت و ابراز داشت: بدون شک اگر این حمایت ها نبودند ما امروز شاهد این جایگاه نبودیم.

خداپناه بیان کرد: در سال تحصیلی که گذشته، طبق تقویم اجرایی مسابقات دانشگاه های کشور، توانستیم با اعزام ۶ رشته ی ورزشی که با فوتبال آغاز و با فوتسال بانوان به پایان رسید، در ۴ رشته صاحب عناوین اول تا چهارم شویم.

در ادامه مراسم پدرام امیری مسئول تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان گزارشی از نحوه اعزام تیم ها به مسابقات و عناوین کسب شده و اهداف و برنامه های دانشگاه برای سال آینده ارائه کردند .

در پایان این مراسم دکتر خداپناه ضمن تقدیر از سایر ورزشکارن، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی که در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب عنوان شدند از جناب آقای احمدی فر رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز به پاس حمایت از برنامه های فرهنگی و تیم های ورزشی مرکز، جناب آقای دالامی مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز و سرپرست تیم والیبال، سرکار خانم احمدی کارشناس امور دانشجویی و فرهنگی مرکز و سرپرست تیم فوتسال بانوان و بازیکنان تیم والیبال مرکز که مقام قهرمانی کشور را کسب نموده بودند، با اهدا لوح تقدیر تجلیل کردند.



لینک کوتاه: http://ahvazuni.ir/ANemiIoTrF