موسسه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

مرکز شهرداری اهواز با کسب دو مقام در جشنواره دورن دانشگاهی حرکت به مرحله ملی راه پیدا کرد

17 نوامبر 2018 10:57 اخبار فرهنگی 861

دکتر اسماعیل احمدی فر گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز با کسب دو مقام در ششمین جشنواره حرکت درون دانشگاهی حرکت، به دهمین جشنواره ملی حرکت راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، اسماعیل احمدی فر افزود: جشنواره حرکت در دانشگاه جامع علمی کاربردی همه ساله همزمان با دانشگاه های سراسر در میان بیش از هزار مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور برگزارمی شود و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در این دوره از جشنواره با کسب دو مقام خوش درخشیده است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: این جشنواره در نه حوزه رقابتی و در پنج گروه رقابتی برگزار می شود که انجمن علمی فناوری اطلاعات مرکز شهرداری اهواز در حوزه انجمن های علمی برتر گروه فنی مهندسی و نشریه علمی برگزیده گروه فنی مهندسی توانست دو مقام را کسب نموده و جزو برترین ها و برگزیدگان این جشنواره شود.

وی ضمن تبریک این موفقیت به خانواده بزرگ علمی کاربردی استان خوزستان بویژه دانشجویان، اساتید و پرسنل مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز و آرزوی موفقیت بیشتر یادآورشد: انجمن علمی فناوری اطلاعات مرکز با کسب این عناوین، در دهمین جشنواره حرکت دانشگاههای کشور به رقابت خواهدپرداخت.



لینک کوتاه: http://ahvazuni.ir/QystCcgFNl